GENESIS GV80 este primul SUV al firmei Coreene

În ceea ce pare a fi un timp record, dar de fapt nu este, marca Genesis a urcat în topul listelor de dorințe pentru SUV-uri de lux cu modelul 2023 GV80 bogat echipat. De unde stim? Pentru ca în loc să se oprească oamenii să întrebe dacă este un Hyundai, ei întreabă dacă este un Bentley. Putem ierta confuzia având în vedere aspectul impunător al lui GV80, interiorul de designer și finisajele luxoase ale cabinei. Un motor cu patru cilindri turbo de 2,5 litri servește drept motor entry-level, în timp ce un V-6 twin-turbo de 3,5 litri crește performanța la modelele superioare. Toate modelele GV80 sunt dotate cu tracțiune integrală și cu o transmisie automată cu opt trepte. Formula Genesis de a amesteca materiale de ultimă generație cu design interior atractiv și caracteristici tehnologice contemporane nu este unică, deoarece jucători consacrați precum BMW X5, Mercedes-Benz GLE și Volvo XC90 au făcut-o de ani de zile. Revoluția lui Genesis cu GV80 provine din furnizarea unui nivel de lux care arată și se simte ca și cum ar trebui să coste cu mii mai mult decât costă în timp ce costă de fapt la fel sau mai puțin decât cele mai populare SUV-uri din clasa sa.

Genesis

Genesis a făcut standard de tracțiune integrală pe toate modelele GV80 pentru 2023, iar prețul de bază al SUV-ului emblematic al mărcii a crescut substanțial față de modelul din 2022 pentru a reflecta această schimbare. Modelul 2.5T Advanced bazat pe patru cilindri cu turbo de 2,5 litri vine acum cu o trapă panoramică și scaune ventilate. Capri Blue a înlocuit Adriatic Blue pe paleta de culori. Decorul special Prestige Signature pentru patru locuri a fost eliminat în acest an, dar ornamentul Prestige Matte continuă să trăiască, acum cu vopsea exterioară Makalu Grey, mai degrabă decât Melbourne Gray. Toate modelele beneficiază de un nou sistem de monitorizare a duratei de viață a uleiului, iar designul butonului de infotainment montat pe consola centrală a modelului GV80 și al suporturilor de pahare din al doilea rând au fost, de asemenea, modificate.

Toate modelele GV80 vin cu o multitudine de funcții care includ un ecran tactil de 14,5 inch, scaune față încălzite și un hayon electric, chiar și modelele entry-level sunt suficient de luxoase. Totuși, ne dorim puterea suplimentară oferită de V-6 twin-turbo de 3,5 litri, care costă cu aproximativ 7.000 de euro mai mult decât cel standard cu patru cilindri. De asemenea, am opta pentru modelul Prestige care are roți de 22 de inch, un grup mare de ecartament digital, tapițerie din piele nappa și scaune din spate reglabile cu perne încălzite și răcite.

Genesis

Acest crossover de lux de dimensiuni medii are aceleași baze ca și sedanul G80 și vine standard cu tracțiune integrală. Opțiunile de motor încep cu un turbocompresor de 2,5 litri cu patru cilindri de 300 CP și trec la un V-6 twin-turbo de 3,5 litri de 375 CP, acesta din urmă a livrat un timp rapid de 5,3 secunde la 100km/h la teste. Cu cel turbo in patru cilindri, GV80 a furnizat un timp mai lent de 100 km/h in 6,1 secunde, dar mulți șoferi nu vor pierde puterea suplimentară. După ce conduceți ambele versiuni ale lui GV80, putem spune că noul SUV se simte atletic în viraje și oferă o călătorie liniștită, dar cumpărătorii care doresc mai multe senzații ar putea lua în considerare un Porsche Cayenne sau un Audi SQ8 .

Interiorul lui GV80 este frumos finisat, cu ornamente din lemn burled, accente metalice și iluminare ambientală integrată, un afișaj mare de infotainment în formă subțire care menține elementele de lux, fără să fie aglomerate. În ciuda materialelor de lux, designul interior oferă un sentiment de minimalism care se simte cu adevărat elegant în persoană. Scaunele din față sunt confortabile, susținătoare și disponibile cu o funcție de masaj care se simte în mod legitim relaxantă. O banchetă standard cu trei transversale în al doilea rând permite până la cinci pasageri, un al treilea rând de scaune este o caracteristică opțională, dar spațiul în spate este limitat și ar trebui considerat un loc exclusiv pentru copii. Am pus 13 valize de mână în spatele celui de-al doilea rând, iar GV80 a înghițit un total de 28 cu al doilea rând pliat plat.

Genesis are un ecran tactil de infotainment subțire de 14,5 inch se întinde pe mijlocul tabloului de bord personalizat al lui GV80. Faptul că ecranul este sensibil la atingere este cel mai probabil să ofere pasagerului de pe scaunul din față posibilitatea de a schimba postul de radio sau de a manipula sistemul de navigație, deoarece ecranul în sine este destul de accesibil din poziția șoferului. Din fericire, pe consola centrală este montat un controler cu rotiță, astfel încât șoferul să poată interacționa cu sistemul și funcționează destul de bine.

O suită completă de funcții de asistență a șoferului este standard, inclusiv un mod de conducere semi-autonom, care învață cum conduce proprietarul și imită stilul de condus al acelei persoane în timpul utilizării. 

Caracteristicile cheie de siguranță includ:

  • Cruise control adaptiv standard cu modul de conducere semi-autonom
  • Frânare automată de urgență standard cu detectarea pietonilor
  • Avertizare standard de părăsire a benzii de rulare cu asistență pentru menținerea benzii

Genesis

Printre rivalii săi, GV80 oferă unul dintre cele mai bune pachete standard de garanție cu acoperirea extinsă a grupului de propulsie. X5 și XC90 oferă aceeași cantitate de întreținere gratuită, dar nici clasa GLE și nici Range Rover Sport nu oferă o astfel de politică.

  • Garanția limitată acoperă cinci ani sau 60.000 de km
  • Garanția grupului motopropulsor acoperă 10 ani sau 100.000 km
  • Întreținerea gratuită este acoperită timp de trei ani sau 60.000 km

 

Dacă doriți să aflați cele mai noi știri și informații din industria auto, vă invităm pe website-ul nostru, autochelu.ro, unde puteți descoperi, de asemenea, detalii referitoare la atelierul nostru.

Nu uitați să ne urmăriți activitatea pe platformele de socializare pe care suntem prezenți: Instagram, Facebook și YouTube, pentru a fi primii care află noutățile din acest domeniu.

Vezi și

Mercedes-GLC-Coupe

Mercedes-Benz GLC Coupe 250 d 4Matic AMG Line

Încântați de GLC standard, simțurile noastre răsfățate nu au avut nimic de pierdut testând versiunea Coupe. Și tocmai așa, în loc să piardă, Mercedes ne-a permis să ne bucurăm de ceva nou, chiar mai bun și mai elegant. Am testat performanța de vârf a acestui model versatil...

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button